WERVINGSCAMPAGNE

Schouwburg Kunstmin: Samen investeren in de toekomst

Schouwburg Kunstmin is een begrip in Dordrecht en omstreken. Hun pand was toe aan een renovatie. Maar… de middelen daarvoor ontbraken. Tijd voor een sponsorwervingscampagne een voor hét theater van Dordrecht!

HET IDEE

De kick-off van de campagne was een cultuurdiner met een opvallende openingsact: een korte film door acteur John Buijsman. Het concept en de organisatie van dit event was volledig in handen van Only the Brave, net als het filmscript

REALISATIE

Daarna startten we de sponsorcommunicatie die erop gericht was om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Dat kon via een speciaal ontwikkelde wervingswebsite. In het kader van de renovatie doopten we de term crowdfunding om tot crowdfundering. Op deze een site konden kunstminners ‘eigenaar’ worden van hun eigen theaterstoel. En met succes! Dankzij de campagne maar vooral dankzij de vele sponsors kunnen Schouwburg Kunstmin en al haar bezoekers nu genieten van een prachtig theater dat weer jaren mee kan.

WIL JIJ OOK EEN GEDURFDE WERVINGSCAMPAGNE DIE BOVEN HET MAAIVELD UITSTEEKT?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl