Wervings-campagne.

Schouwburg Kunstmin is een begrip in Dordrecht en omstreken. Hun pand was toe aan een renovatie. Maar… de middelen daarvoor ontbraken. Tijd voor een sponsorwervingscampagne voor hét theater van Dordrecht!

Het idee.

De kick-off van de campagne was een cultuurdiner met een opvallende openingsact: een korte film door acteur John Buijsman. Het concept en de organisatie van dit event was volledig in handen van Only the Brave, net als het filmscript

Realisatie.

Daarna startten we de sponsorcommunicatie die erop gericht was om zoveel mogelijk geld binnen te halen. In het kader van de renovatie doopten we de term crowdfunding om tot crowdfundering. Dat kon via een speciaal ontwikkelde wervingswebsite. Op deze site konden kunstminners ‘eigenaar’ worden van hun eigen theaterstoel. En met succes! Dankzij de campagne maar vooral dankzij de vele sponsors kunnen Schouwburg Kunstmin en al haar bezoekers nu genieten van een prachtig theater dat weer jaren mee kan.

Wil jij ook een gedurfde wervingscampagne?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl

WIJ WERKEN MET TROTS VOOR DEZE MERKEN:

©2022 Only The Brave.

Only the Brave is een ideation company; creatieve conceptdenkers met marketingbrains. We zijn een bureau voor strategische positionering, innovatie, creatieve concepten en creatie.

Disclaimer | Cookiebeleid | Privacyverklaring © 2022 Only the Brave. Alle rechten voorbehouden.

Creative headquarters

Engelenburgerbrug 3,
3311 CZ, Dordrecht
hello@onlythebrave.nl
(078) 6119282

Socials

Privacy Preference Center