KIES VOOR EEN KIND,KIES ZELF.

Unicef – Welk recht geef je mij?

Unicef had hard nieuwe donateurs nodig – en daarin zijn ze niet de enige. Dus wilden we een visueel concept en een campagne ontwikkelen die aansluit bij de doelgroep en hen in het hart raakt.

REALISATIE.

Stap een was het antwoord vinden op de vraag: wat vindt de doelgroep van Unicef belangrijk als het gaat om geld geven aan een goed doel? Uit ons marktonderzoek bleek dat zij graag mee willen bepalen waar hun geld aan besteed wordt. Dat kan! ‘Welk recht geef je mij?’ werd de tagline voor de campagne. Een confronterende vraag, gesteld door een kind. Maar soms is dat nodig om de noodzaak scherp te stellen. Dan gaan we graag net even die grens over. Want nog altijd geldt: no guts, no glory.

WIL JIJ OOK EEN WERVINGSCAMPAGNE DIE DONATEURS IN HET HART RAAKT?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl