Aanpak.

Geen finish zonder dat je weet waar je start. Daarom zijn we begonnen met een nulmeting in de vorm van een online enquête voor verschillende doelgroepen. Dit gaf ons inzicht in de verenigingen en zorgde gelijk voor draagvlak. Aan het eind van het seizoen zal er opnieuw een enquête ingevuld worden. Na de nulmeting hebben we door middel van een kick-off een campagnekoffer ontwikkeld met een starterspakket. Hiermee kunnen verenigingen de campagne zichtbaar maken binnen de sportclub met informatiebrochures, posters, flyers, een roll-up banner, bierviltjes, vlag en aanvoerdersband. Kortom: alles om te zorgen dat de vereniging zelf de campagne binnen de vereniging kan laten (na)leven. Ook buiten de verenigingen kwam de campagne voorbij in de vorm van driehoeksborden, social media-uitingen, websites (o.a. www.sport-lief.nl)  en boarding.

Resultaat.

Het doel van Dordt Sport was dat vier sportverenigingen zich bij het algemeen sportakkoord en daarmee de campagne zouden aansluiten. Dit zijn er zes geworden. Score! De reacties zijn positief en de campagne krijgt zeker een vervolg.

Met jouw campagne gaan voor goud?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl

©2022 Only The Brave.

Only the Brave is een ideation company; creatieve conceptdenkers met marketingbrains. We zijn een bureau voor strategische positionering, innovatie, creatieve concepten en creatie.

Creative headquarters.

Engelenburgerbrug 3,
3311 CZ, Dordrecht
hello@onlythebrave.nl
(078) 6119282

Socials.

Privacy Preference Center