UITDAGING

Als twee bouwbedrijven samen gaan, dan ontstaat er een nieuwe cultuur. Een nieuw merk dat zijn weg naar klanten moet vinden. En een nieuw verhaal waar intern draagvlak voor moet groeien bij de medewerkers afkomstig van beide bedrijven. Wie zijn wij gezamenlijk? Wat drijft ons? Met die vraag kwamen Groenendijk en Kwaasteniet bij ons.

HET IDEE

Door het beste van de twee bedrijven samen te voegen, kwamen we tot sterke, gedeelde kernwaarden: Bewust Samen Beter. Want bouwen doe je immers niet alleen. Op basis daarvan ontwikkelden we voor deze nieuwe entiteit de naam, de huisstijl, de salescommunicatie en de website.

REALISATIE

Constructif werd een solide eenheid. En we zorgden er samen met Constructif voor dat alles klopte. Van nieuwe belettering van de busjes, tot aan bedrijfskleding en van gevelreclame tot aan de koffiekopjes: ieder aspect ademt Constructif. Met een allesomvattende campagne hebben we Constructif als een krachtige eenheid neergezet. Het resultaat: een hoge naamsbekendheid en trotse medewerkers. Mooi werk sorteert effect.

"VAN EYE-OPENER NAAR EYECATCHER"

Wij waren als bouwbedrijven niet zo bewust bezig met kernwaarden en branding. Totdat we een pitch uitschreven voor het bedenken van een nieuwe naam voor ons nieuw ontstane bedrijf. Wie wil je zijn? Hoe wil je dat bereiken met je uitstraling? De antwoorden op deze vragen willen we borgen in jullie nieuwe naam en identiteit, aldus Only the Brave. Met deze eye-opener wonnen zij de pitch. Het was het begin van een positieve reis waarin we sterk begeleid werden, aan het denken gezet werden en uitgedaagd werden om het net even anders te doen en verrast werden. Vervolgens vertaalden ze de ideeën naar een nieuwe website, bedrijfskleding, interieur en nog veel meer. Stuk voor stuk eyecatchers die gezamenlijk onze nieuwe strategie dragen.

Wiebe Vervelde – Constructif

OOK EEN GOED VERHAAL NODIG DAT RAAKT?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl

>>> HIERONDER MOBIEL <<<

UITDAGING

Als twee bouwbedrijven samen gaan, dan ontstaat er een nieuwe cultuur. Een nieuw merk dat zijn weg naar klanten moet vinden. En een nieuw verhaal waar intern draagvlak voor moet groeien bij de medewerkers afkomstig van beide bedrijven. Wie zijn wij gezamenlijk? Wat drijft ons? Met die vraag kwamen Groenendijk en Kwaasteniet bij ons.

HET IDEE

Door het beste van de twee bedrijven samen te voegen, kwamen we tot sterke, gedeelde kernwaarden: Bewust Samen Beter. Want bouwen doe je immers niet alleen. Op basis daarvan ontwikkelden we voor deze nieuwe entiteit de naam, de huisstijl, de salescommunicatie en de website.

REALISATIE

Constructif werd een solide eenheid. En we zorgden er samen met Constructif voor dat alles klopte. Van nieuwe belettering van de busjes, tot aan bedrijfskleding en van gevelreclame tot aan de koffiekopjes: ieder aspect ademt Constructif. Met een allesomvattende campagne hebben we Constructif als een krachtige eenheid neergezet. Het resultaat: een hoge naamsbekendheid en trotse medewerkers. Mooi werk sorteert effect.

"VAN EYE-OPENER NAAR EYECATCHER"

Wij waren als bouwbedrijven niet zo bewust bezig met kernwaarden en branding. Totdat we een pitch uitschreven voor het bedenken van een nieuwe naam voor ons nieuw ontstane bedrijf. Wie wil je zijn? Hoe wil je dat bereiken met je uitstraling? De antwoorden op deze vragen willen we borgen in jullie nieuwe naam en identiteit, aldus Only the Brave. Met deze eye-opener wonnen zij de pitch. Het was het begin van een positieve reis waarin we sterk begeleid werden, aan het denken gezet werden en uitgedaagd werden om het net even anders te doen en verrast werden. Vervolgens vertaalden ze de ideeën naar een nieuwe website, bedrijfskleding, interieur en nog veel meer. Stuk voor stuk eyecatchers die gezamenlijk onze nieuwe strategie dragen.

Wiebe Vervelde – Constructif

OOK EEN GOED VERHAAL NODIG DAT RAAKT?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl