Wat was de uitdaging?

Een stad zonder muziekhart is een dooie boel. Dus bedachten we een campagne die laat zien wat Bibelot betekent voor de enthousiaste bezoekers, voor de bevlogen medewerkers en al die vrijwilligers die zich met passie inzetten voor dit mooie podium. Thema van de campagne werd Bibelot, Music Heartbeat Of The City. Een hart dat slaat, dat klopt, dat bonkt, dat leeft. Dat de beat slaat van de stad. We brachten in beeld waarom jouw hart sneller gaat slaan van Bibelot: welke herinneringen heb je aan Bibelot, welk gevoel maakt het bij je los? Dit kon iedereen achterlaten op de speciale campagnewebsite. En het verscheen op posters in de stad. Op social media. Op flyers. Op lollies. De boodschappen kwamen recht uit het hart. De rode draad was duidelijk: Bibelot is van levensbelang voor de stad – en men is massaal gaan staan voor behoud van dit podium. Het goede nieuws: the beat goes on! 

Wil jij ook meer betrokkenheid bij jouw organisatie?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl

©2022 Only The Brave.

Only the Brave is een ideation company; creatieve conceptdenkers met marketingbrains. We zijn een bureau voor strategische positionering, innovatie, creatieve concepten en creatie.

Creative headquarters.

Engelenburgerbrug 3,
3311 CZ, Dordrecht
hello@onlythebrave.nl
(078) 6119282

Socials.

Privacy Preference Center