ABOUT US

REFERENTIES; WAT ONZE OPDRACHTGEVERS VINDEN

Wij kunnen veel over onszelf vertellen, maar belangrijker is wat onze klanten van ons vinden. Dit zijn een aantal Brave Ones die het aandurfden om met ons te werken. Wat zeggen zij over Only the Brave?

"IETS NIEUWS NEERZETTEN,DAAR ZIJN ZE GOED IN"

Wat mij opvalt aan de mensen van Only the Brave, is dat zij goed luisteren en dan vervolgens een voorstel presenteren waarvan je denkt: “Ja, dat is het!” Ik vind het bijzonder hoe ze de vertaalslag weten te maken van de behoefte van hun klanten naar vernieuwende ideeën. In ons geval gaat het om jongerenmarketing – ook nog eens een vak apart. Bij Only the Brave krijg je geen standaardfoto’s van jongeren op posters en banners, maar krachtige en prikkelende teksten die grafisch ook nog eens opvallen. En dat werkt: mensen praten erover. Deze wervingscampagnes hebben mede bijgedragen aan meer belangstelling voor onze opleidingen en een hoge opkomst op de open dagen én meer instroom in de Bouw- en Infra. Of het nou een campagne is, begeleiding van een fusie of een bedrijfsnaam bedenken: iets nieuws neerzetten, daar zijn ze goed in bij Only the Brave.

Erik van Noordenne – Bouw- en Inframensen ZHZ

"VAN EYE-OPENER NAAR EYECATCHER"

Wij waren als bouwbedrijven niet zo bewust bezig met kernwaarden en branding. Totdat we een pitch uitschreven voor het bedenken van een nieuwe naam voor ons nieuw ontstane bedrijf. Wie wil je zijn? Hoe wil je dat bereiken met je uitstraling? De antwoorden op deze vragen willen we borgen in jullie nieuwe naam en identiteit, aldus Only the Brave. Met deze eye-opener wonnen zij de pitch. Het was het begin van een positieve reis waarin we sterk begeleid werden, aan het denken gezet werden en uitgedaagd werden om het net even anders te doen en verrast werden. Vervolgens vertaalden ze de ideeën naar een nieuwe website, bedrijfskleding, interieur en nog veel meer. Stuk voor stuk eyecatchers die gezamenlijk onze nieuwe strategie dragen.

Wiebe Vervelde – Constructif

"GOOD VIBES"

Hoe zorg je ervoor dat er positiviteit heerst in een organisatie, te midden van onrust over op handen zijnde veranderingen? Daar hebben we de hulp van Only the Brave bij ingeschakeld. Dat mondde uit in de campagne ‘Be the Good Work Vibe’, waarin vier maanden alles erom draaide dat mensen zich weer gewaardeerd gingen voelen en er aandacht was voor de persoon achter de medewerker. Only the Brave creëerde impact via het interieur, met bestickering, via communicatie, activiteiten, boekjes. Allemaal op een vrij onconventionele wijze voor een ambtelijke organisatie! Alles paste bij elkaar en haakte in elkaar. Het is knap wat zij in relatief korte tijd hebben weten te realiseren: een positieve sfeer en een organisatie die klaar is om veranderingen en uitdagingen aan te gaan. Het succes Dat zat in goede, gewaagde ideeën, snel aanpakken en een sterke persoonlijke klik met elkaar.

Dorien Ensink – Bureau Drechtsteden

"HIER KAN WAT"

Bij Only the Brave denken ze buiten de kaders. Dat zie ik terug in de manier van samenwerken en is wat ik zocht. Ze snappen wat wij willen, ook als dat afwijkt van het gangbare. Ze denken als echte ondernemers en overal is over te praten. Het resultaat is een sterk samenspel tussen Ploum en Only the Brave, waarbij zij fungeren als het verlengstuk van ons advocatenkantoor. Dat werkt prettig en het schakelt snel. Ons gezamenlijke belang is om iets moois te maken met elkaar. Bij Only the Brave gaat dat opvallend flexibel en tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Marieke van Tiggelen – Ploum

"VALUE FOR MONEY"

De originaliteit van hun voorstellen blijft telkens weer verrassen. Of het nu gaat om onze branding, onze nieuwe huisstijl of het bedenken van een ludieke actie: Only the Brave komt met aangenaam tegendraadse ideeën waarmee we aandacht weten te trekken. Presenteert op een elektronicabeurs iedereen elektronica die in het buitenland gemaakt is, dan delen wij stroopwafels uit en laten we op Delftsblauwe tegeltjes zien hoe trots onze klanten zijn op onze Nederlandse productiefaciliteiten waar mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt aan het werk kunnen. Goed luisteren en dan de vertaling maken naar een concept, zo werkt Only the Brave. Voor ons zijn ze iedere euro waard.

Peter Hobbelen – Confed

"GRONDIG MEEDENKEN"

Toen wij twee bestaande bedrijven gingen samenvoegen, vroegen we Only the Brave om mee te denken over een nieuwe naam. Zij doken daarvoor eerst de organisatie in: ze wilden weten wat het nieuwe ‘dna’ was en zorgden voor betrokkenheid van mensen van beide bedrijven. Er kwam echt teamwork op gang. Het effect daarvan was verrassend: Only the Brave presenteerde kernwaarden die nauw aansluiten bij wie wij zijn. Daar zijn ze vervolgens heel creatief mee aan de slag gegaan en ze kwamen met een gedurfd plan. Onze nieuwe naam is gebaseerd op die nieuwe, gezamenlijke kernwaarden en onze huisstijl is alles behalve standaard. Net als Yello IT zelf.

Willem van der Weijden – Yello IT

"JE KRIJGT MEER DAN EEN IDEE"

De communicatie rond een nieuwbouwproject moet de juiste snaar raken bij de juiste doelgroep. Voor twee van onze nieuwbouwprojecten heeft Only the Brave dat op opvallend creatieve wijze gedaan. Het logo en de complete look-and-feel: ze waren pakkend en doeltreffend. Vervolgens hebben ze de complete communicatie ook uitgevoerd. Wij voelen ons erg comfortabel bij de samenwerking: het was echt een ‘joint effort’ waarbij we vanuit onze inhoudelijke kennis en hun creativiteit gezamenlijk naar het einddoel toewerkten. Afspraken worden nagekomen, ze zijn klantgericht en ze zijn flexibel. Bij Only the Brave krijg je méér dan alleen goede ideeën.

Hans Lubeck – Leyten Projectontwikkeling

"EEN COLLECTIEVE CREATIEVE KOOKPAN"

Stroomlijn is een innovatief mobiliteitsplatform voor publieke organisaties. Als je een geheel nieuw concept wilt neerzetten, is indruk maken van groot belang. In woord en beeld moet je in een oogopslag pakkend laten zien én voelen wie je bent en waar je voor staat. Dat heeft Only the Brave met verve voor ons gedaan. Hun lef en snelle werken past bij het innovatieve karakter van Stroomlijn. Samen vormen we een creatieve kookpan waarbij we elkaar goed verstaan. Ik ben echt onder de indruk van hoe zij het concept wat ik in mijn hoofd had, hebben weten te vertalen naar een bedrijfsnaam, look-and-feel en marktpositionering. De bijbehorende, visueel sterke communicatiemiddelen hebben positieve invloed gehad op onze stakeholders. Dat is ontzettend belangrijk geweest voor ons succes.

Lisette de Lijster de Raadt – Stroomlijn

"EEN OPLOSSINGSGERICHTE EN BETROKKEN SPARRINGPARTNER"

Ons bedrijf bestaat uit verschillende business units. Omdat Only the Brave onze markt op hun eigen manier benadert, komen ze met andere invalshoeken en ideeën. Hiermee kunnen we de boodschap van Deltametaal en haar business units goed profileren. Wij werken al lang samen met Only the Brave. Het gaat ons daarbij niet alleen om de kwaliteit van het opgeleverde werk. Ook op het persoonlijke vlak is er een klik: een combinatie die voor ons goed werkt. Ze zijn betrokken, creatief, servicegericht, kritisch, geduldig, klantvriendelijk en flexibel. Only the Brave staat altijd voor Deltametaal klaar, ook bij lastminute-opdrachten. Zij zijn voor ons een oplossingsgerichte en betrokken sparringpartner..

Monique van Dorp – Deltametaal

WIL JIJ OOK ZO’N POSITIEF VERHAAL?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl

>>>> HIERONDER MOBIELE VERSIE! <<<<<

ABOUT US

REFERENTIES; WAT ONZE OPDRACHTGEVERS VINDEN

Wij kunnen veel over onszelf vertellen, maar belangrijker is wat onze klanten van ons vinden. Dit zijn een aantal Brave Ones die het aandurfden om met ons te werken. Wat zeggen zij over Only the Brave?

"IETS NIEUWS NEERZETTEN, DAAR ZIJN ZE GOED IN"

Wat mij opvalt aan de mensen van Only the Brave, is dat zij goed luisteren en dan vervolgens een voorstel presenteren waarvan je denkt: “Ja, dat is het!” Ik vind het bijzonder hoe ze de vertaalslag weten te maken van de behoefte van hun klanten naar vernieuwende ideeën. In ons geval gaat het om jongerenmarketing – ook nog eens een vak apart. Bij Only the Brave krijg je geen standaardfoto’s van jongeren op posters en banners, maar krachtige en prikkelende teksten die grafisch ook nog eens opvallen. En dat werkt: mensen praten erover. Deze wervingscampagnes hebben mede bijgedragen aan meer belangstelling voor onze opleidingen en een hoge opkomst op de open dagen én meer instroom in de Bouw- en Infra. Of het nou een campagne is, begeleiding van een fusie of een bedrijfsnaam bedenken: iets nieuws neerzetten, daar zijn ze goed in bij Only the Brave.

Erik van Noordenne – Bouw- en Inframensen ZHZ

"VAN EYE-OPENER NAAR EYECATCHER"

Wij waren als bouwbedrijven niet zo bewust bezig met kernwaarden en branding. Totdat we een pitch uitschreven voor het bedenken van een nieuwe naam voor ons nieuw ontstane bedrijf. Wie wil je zijn? Hoe wil je dat bereiken met je uitstraling? De antwoorden op deze vragen willen we borgen in jullie nieuwe naam en identiteit, aldus Only the Brave. Met deze eye-opener wonnen zij de pitch. Het was het begin van een positieve reis waarin we sterk begeleid werden, aan het denken gezet werden en uitgedaagd werden om het net even anders te doen en verrast werden. Vervolgens vertaalden ze de ideeën naar een nieuwe website, bedrijfskleding, interieur en nog veel meer. Stuk voor stuk eyecatchers die gezamenlijk onze nieuwe strategie dragen.

Wiebe Vervelde – Constructif

"GOOD VIBES"

Hoe zorg je ervoor dat er positiviteit heerst in een organisatie, te midden van onrust over op handen zijnde veranderingen? Daar hebben we de hulp van Only the Brave bij ingeschakeld. Dat mondde uit in de campagne ‘Be the Good Work Vibe’, waarin vier maanden alles erom draaide dat mensen zich weer gewaardeerd gingen voelen en er aandacht was voor de persoon achter de medewerker. Only the Brave creëerde impact via het interieur, met bestickering, via communicatie, activiteiten, boekjes. Allemaal op een vrij onconventionele wijze voor een ambtelijke organisatie! Alles paste bij elkaar en haakte in elkaar. Het is knap wat zij in relatief korte tijd hebben weten te realiseren: een positieve sfeer en een organisatie die klaar is om veranderingen en uitdagingen aan te gaan. Het succes Dat zat in goede, gewaagde ideeën, snel aanpakken en een sterke persoonlijke klik met elkaar.

Dorien Ensink – Bureau Drechtsteden

"HIER KAN WAT"

Bij Only the Brave denken ze buiten de kaders. Dat zie ik terug in de manier van samenwerken en is wat ik zocht. Ze snappen wat wij willen, ook als dat afwijkt van het gangbare. Ze denken als echte ondernemers en overal is over te praten. Het resultaat is een sterk samenspel tussen Ploum en Only the Brave, waarbij zij fungeren als het verlengstuk van ons advocatenkantoor. Dat werkt prettig en het schakelt snel. Ons gezamenlijke belang is om iets moois te maken met elkaar. Bij Only the Brave gaat dat opvallend flexibel en tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Marieke van Tiggelen – Ploum

"VALUE FOR MONEY"

De originaliteit van hun voorstellen blijft telkens weer verrassen. Of het nu gaat om onze branding, onze nieuwe huisstijl of het bedenken van een ludieke actie: Only the Brave komt met aangenaam tegendraadse ideeën waarmee we aandacht weten te trekken. Presenteert op een elektronicabeurs iedereen elektronica die in het buitenland gemaakt is, dan delen wij stroopwafels uit en laten we op Delftsblauwe tegeltjes zien hoe trots onze klanten zijn op onze Nederlandse productiefaciliteiten waar mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt aan het werk kunnen. Goed luisteren en dan de vertaling maken naar een concept, zo werkt Only the Brave. Voor ons zijn ze iedere euro waard.

Peter Hobbelen – Confed

"GRONDIG MEEDENKEN"

Toen wij twee bestaande bedrijven gingen samenvoegen, vroegen we Only the Brave om mee te denken over een nieuwe naam. Zij doken daarvoor eerst de organisatie in: ze wilden weten wat het nieuwe ‘dna’ was en zorgden voor betrokkenheid van mensen van beide bedrijven. Er kwam echt teamwork op gang. Het effect daarvan was verrassend: Only the Brave presenteerde kernwaarden die nauw aansluiten bij wie wij zijn. Daar zijn ze vervolgens heel creatief mee aan de slag gegaan en ze kwamen met een gedurfd plan. Onze nieuwe naam is gebaseerd op die nieuwe, gezamenlijke kernwaarden en onze huisstijl is alles behalve standaard. Net als Yello IT zelf.

Willem van der Weijden – Yello IT

"JE KRIJGT MEER DAN EEN IDEE"

De communicatie rond een nieuwbouwproject moet de juiste snaar raken bij de juiste doelgroep. Voor twee van onze nieuwbouwprojecten heeft Only the Brave dat op opvallend creatieve wijze gedaan. Het logo en de complete look-and-feel: ze waren pakkend en doeltreffend. Vervolgens hebben ze de complete communicatie ook uitgevoerd. Wij voelen ons erg comfortabel bij de samenwerking: het was echt een ‘joint effort’ waarbij we vanuit onze inhoudelijke kennis en hun creativiteit gezamenlijk naar het einddoel toewerkten. Afspraken worden nagekomen, ze zijn klantgericht en ze zijn flexibel. Bij Only the Brave krijg je méér dan alleen goede ideeën.

Hans Lubeck – Leyten Projectontwikkeling

"EEN COLLECTIEVE CREATIEVE KOOKPAN"

Stroomlijn is een innovatief mobiliteitsplatform voor publieke organisaties. Als je een geheel nieuw concept wilt neerzetten, is indruk maken van groot belang. In woord en beeld moet je in een oogopslag pakkend laten zien én voelen wie je bent en waar je voor staat. Dat heeft Only the Brave met verve voor ons gedaan. Hun lef en snelle werken past bij het innovatieve karakter van Stroomlijn. Samen vormen we een creatieve kookpan waarbij we elkaar goed verstaan. Ik ben echt onder de indruk van hoe zij het concept wat ik in mijn hoofd had, hebben weten te vertalen naar een bedrijfsnaam, look-and-feel en marktpositionering. De bijbehorende, visueel sterke communicatiemiddelen hebben positieve invloed gehad op onze stakeholders. Dat is ontzettend belangrijk geweest voor ons succes.

Lisette de Lijster de Raadt – Stroomlijn

"EEN OPLOSSINGSGERICHTE EN BETROKKEN SPARRINGPARTNER"

Ons bedrijf bestaat uit verschillende business units. Omdat Only the Brave onze markt op hun eigen manier benadert, komen ze met andere invalshoeken en ideeën. Hiermee kunnen we de boodschap van Deltametaal en haar business units goed profileren. Wij werken al lang samen met Only the Brave. Het gaat ons daarbij niet alleen om de kwaliteit van het opgeleverde werk. Ook op het persoonlijke vlak is er een klik: een combinatie die voor ons goed werkt. Ze zijn betrokken, creatief, servicegericht, kritisch, geduldig, klantvriendelijk en flexibel. Only the Brave staat altijd voor Deltametaal klaar, ook bij lastminute-opdrachten. Zij zijn voor ons een oplossingsgerichte en betrokken sparringpartner..

Monique van Dorp – Deltametaal

WIL JIJ OOK ZO’N POSITIEF VERHAAL?

Bel Edwin: 06-50 68 63 98 of mail naar edwin@onlythebrave.nl