Creative Headquarters
Engelenburgerbrug 3
3311 CZ Dordrecht

Contact
hello@onlythebrave.nl
(078) 6119282

Only the Brave

B Branded
merkwaardetool

Pas als je precies weet wie je bent en waar je voor staat als organisatie kun je jezelf een onderscheidende identiteit en positionering aanmeten.

De door Only the Brave ontwikkelde tool bestaat uit 36 waardenkaarten waarmee we de identiteit van een organisatie kunnen bepalen. Deze waarden vertalen we door naar kernwaarden die de basis vormen voor cultuur (intern) en communicatie (extern).

Resultaat:

- Een helder onderbouwd canvas
waarin alle waarden staan gedefinieerd.

- Een brandbook waarin staat hoe men, via de cultuurwaarden, hier intern invulling aan kan geven.

Het canvas biedt handvatten om op de juiste manier invulling te geven aan processen, beleid, strategie etc. Zowel in- als extern. Ook bevat deze tool een aantal scenario’s waarmee medewerkers aan de slag kunnen om invulling te geven aan die kernwaarden.

Het document wordt aangevuld met richtlijnen hoe om te gaan met de identiteit en positionering.

Ook toe aan een duidelijke merkidentiteit?

Wat is de kracht van jouw organisatie? Wie ben je? Wat is je onderscheidend vermogen? Only the Brave helpt je de identiteit van jouw organisatie te vinden, te borgen en creatief te vertalen, zonder daarbij de doelgroep uit het oog te verliezen.

Next case Albelli

Remembering the future